Prublemu di guidà in a nebbia?Scuprite l'accessori di l'inguernu 2023

Accessori Car: U viaghju d'inguernu ùn hè micca faciule, è l'accessori di l'auto chì venenu utili quandu avete prublemi sò un must.Luci di nebbia, adesivi di radiu è altre decorazioni essenziali di vittura.
Auto Parts: L'inguernu hè ghjustu in u mità di un invernu fretu, se pensa à viaghjà in vittura in muntagna o in e zone nevose, alcuni pezzi di l'auto essenziale sò un must.Questi accessori facenu u vostru viaghju stradale più liscia è più còmode.
L'inguernu hè quì è a nebbia hè diventata più spessa è se site nantu à a strada avete bisognu di mette i vostri luci di frenu è trattà cù a nebbia cum'è signalà à l'altri chì a vostra vittura hè in strada.Hè cunsigliatu di utilizà Google Maps chì vi ponu indicà in a direzione ghjusta per u vostru viaghju.Sè vo site à pianificà un viaghju invernale à a muntagna è a neve, verificate i migliori accessori di vittura chì pudete cumprà per l'invernu.
Sè vo site à pianificà un viaghju invernale, soprattuttu quandu guidate in muntagna è neve, eccu una lista di accessori indispensabili per i ghjorni di nebbia.
I fanali di nebbia Allextreme sò unu di l'accessori indispensabili per a vittura per aiutà à sguassà a strada da a nebbia.Hè fattu di cumpunenti di alta qualità per una vita più longa è un cunsumu di energia più bassu.
Angel Eyes illumina a vostra motocicletta, illuminandu a strada davanti per una visibilità megliu.Lampe frontale IP55 imperméable à l'eau et à éclairage stroboscopique.Prezzu di i fari antinebbia Allextreme: Rs 1058.
Questu hè un riscaldatore di vittura portatile, fattu di materiale ABS di alta qualità, forte è durable.Stu riscaldatore di vittura furnisce un altu tassu di cunversione per u riscaldamentu veloce quandu guida in l'inguernu, soprattuttu s'ellu hè pianificatu un viaghju in muntagna o neve in l'invernu.
Stu cori di vittura portatile hè pensatu per sbulicà rapidamente a vostra vittura, u parabrisu è i finestri di u gelu, a nebbia è a nebbia, facendu u megliu riscaldatore di vittura.Riscaldatore di vittura portatile Prezzo: 2023 rupie.
Questa striscia di radiu culurita hè stata largamente aduprata per spiccà di notte per una visibilità chjara è presenta un disignu di favo chì crea una striscia riflettente più luminosa.
A distanza di riflessione in a notte hè più di 2 km, faciule di cutà, hè unu di l'accessori necessarii di l'auto per u viaghju invernale.Questu pò aiutà à l'altri à ricunnosce u vostru veiculu in una nebbia pesante.Prezzo di a cinta riflettente ETI: Rs 199.
Stu kit di pulizia di vetru di vittura Lazi hè unu di l'accessori indispensabili per a vittura, soprattuttu in una forte pioggia è nebbia.Stu pacchettu cuntene 10 pasticchi
I pasticchi effervescenti per a pulizia di vetru anu un forte putere di disinfettante, ponu efficacemente sguassà a sporcizia dannosa è ostinata ancu s'ellu hè invisibile, riducenu assai l'attrito trà e lame di i tergicristalli è u vetru, migliurà a visibilità, prutegge è ammorbidisce e spazzole, è riduce u rumore.Pudemu ancu pulisce i finestri è guidà in modu sicuru.Prezzu di parabrisa Lazi: 179 rupie.
Coperture di vitture, salviette di pulizia, luci di nebbia, kit di riparazione di pneumatici flat è inflatori di pneumatici sò alcuni di l'accessori indispensabili per l'auto, soprattuttu s'è vo andate in un viaghju invernale.
Disclaimer: I ghjurnalisti di Jagran ùn anu micca participatu à a preparazione di questu articulu.I prezzi citati quì ponu varià nantu à Amazon.
Jagran English vi porta tutte l'ultime nutizie da l'India è in u mondu.Ricevi notizie in diretta in inglese da l'India, u mondu, a pulitica, l'intrattenimentu, u stilu di vita, l'affari, l'educazione, u sport, a tecnulugia è più.Abbonate à english.jagran.com per l'ultime nutizie in inglese.


Tempu di post: May-08-2023